آموزش تولید محتوا و سئو

روش های لینک سازی در سندیکای سئو

لینک سازی در سئو

گوگل صفحه ای که لینک داخلی و خارجی نداشته باشد را به بن‌بست تشبیه کرده است. با این تفسیر لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی یکی از مهم ترین فعالیت ها برای بهینه سازی سایت یا سئو دانست.

 در ادامه لینک سازی در سئو را از جهات مختلف بررسی می کنیم تا با استفاده از آن ها به گوگل بفهمانید که سایتی محبوب دارید.

لینک سازی در سئو به چه معناست؟

لینک سازی روشی است که گوگل از آن به عنوان معیاری برای تعیین رتبه صفحات وب سایت ها استفاده می کند، درواقع با ساخت این لینک ها برای سایت یا محتوای خود، می توانید در نظر گوگل رتبه بالاتری را به سایت خود اختصاص دهید و سایت خود را به عنوان سایتی مهم جلوه دهید.

پس بطور کلی گوگل با استفاده از لینک های داده شده به یک صفحه به میزان اهمیت آن صفحه پی می برد و باعث دیده شدن بیشتر صفحه سایت شما می شود.

مزایای لینک سازی

با افزایش لینک های به سمت سایت شما که به تدریج به دست می آیند، کاربران نیز از طریق این لینک ها با سایت شما آشنا شده و از آن بازدید می کنند.

به تدریج گوگل نیز متوجه زحماتی که شما بر روی ایجاد محتوا می کنید خواهد شد و رتبه سایت را بهبود می بخشد.

ایجاد مطالب و محتوای مفید در سایت موجب می شود که کاربرانی که به آن موضوع ها علاقه مند هستند، به خود جذب کنید.

لینک سازی داخلی و خارجی

لینک سازی در سئو شامل دو دسته ی داخلی و خارجی می شود. با استفاده از لینک سازی داخلی و خارجی می توانید به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو کمک کنید.

 لینک سازی داخلی نوعی لینک سازی است که از داخل سایت به دیگر صفحات سایت لینک داده می شود لینک های داخلی آدرسی مشابه آدرس اصلی سایت دارند.

لینک سازی خارجی به این معنی است که شما به سایت خود، از سایت های خارجی لینک دهید لینک های خارجی آدرس متفاوتی از سایت اصلی دارند.

روش های لینک سازی در سندیکای سئو

لینک سازی دستی داخلی: لینک هایی که خودتان می سازید و به دیگر مطالب مرتبط سایتتان لینک می کنید.

  1. لینک سازی عکس ها: با لینک سازی تصویر می توانید عنوان و موضوع تصویر را به مخاطب خود معرفی کنید. تأثیر لینک سازی با عکس به اندازه ی لینک سازی متنی نیست.
  2. لینک سازی در منو: کلمات کلیدی سایتتان را بررسی کنید اگر هر کلمه، صفحه هدف مخصوص به خودش را ندارد، برای آن ها صفحه ای مجزا بسازید. لینک سازی در منوی سایت های فروشگاهی بسیار اهمیت دارد.
  3. لینک سازی در صفحه اول سایت: صفحه اصلی سایت باید دارای دسته بندی مرتب و ساختار یافته باشد.

سخن آخر:

از همراهي شما تا انتهاي مقاله سپاس گذاريم.

شما مي توانيد با خيال راحت بازاريابي محتوا كسب وكار و سايت خود را به تيم مهندسي رايان تاو بسپاريد.

ما را در آپارات دنبال كنيد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. برای برقراری ارتباط با مشاوران می‌توانید از شماره تلفن 09025140841 استفاده کنید. یا این کار را از طریق آدرس ایمیل holding.rayantav@gmail.com انجام دهید.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *